Wanneer u aankomt vragen we u telkens eerst aan te melden bij de receptie. Op deze manier kan u zich inchecken. U kan natuurlijk ook bij de receptie terecht voor vragen over de regio, wandel- en fietsroutes, ...
We helpen je graag verder met al je vragen omtrent je verblijf of de regio!
Permanentie
Onze receptie is niet permanent bemand. Maar er is ten allen tijde iemand van ons team aanwezig om u verder te helpen. Wij vragen u dan ook om volgend stappenplan te volgen bij aankomst:
- Bel aan bij de receptie en er zal iemand komen openendoen.
- Mocht u geen beweging zien, vragen we u te bellen naar het telnr., dat uithangt aan de receptie.
Check-in, Check-out
Bij aankomst gelieve uw voertuig te parkeren in de wachtzone en u aan te melden aan de receptie.
U kan zich ten vroegste om
14u laten inschrijven aan de receptie.
Bij vertrek, laat je je plaats netjes achter en deponeer je je afval in de juiste gesloten vuilniszak op de daarvoor voorziene plaats. Kom je uitschrijven aan de receptie voor
11u.
Betaling van uw verblijf
Jaarplaats / seizoensplaats
U ontvangt van ons een factuur en dient deze binnen de 30 dagen te betalen.
Trekcaravan / camper / tent
U betaalt het verschuldigde bedrag bij aankomst aan de receptie.
Let op!!! enkel mogelijk om te betalen via:
Cash |
Payconiq |
|
 |
 |
|